Podsumowanie II edycji targów
Centrum MT Polska w Warszawie, w którym od 19 do 21 kwietnia odbywały się drugie Targi Regionalia, premierowa edycja Targów Agroturystyka oraz osiemnaste Targi Turystyki i Wypoczynku Lato odwiedziło łącznie około 25 tys. osób. Przez trzy dni mogły one zapoznać się z ofertą blisko 500 wystawców, którzy na stoiskach prezentowali lokalne wyroby z Polski i ze świata, propozycje wypoczynku blisko natury w otoczeniu malowniczych krajobrazów w kraju i za granicą. Na zwiedzających czekały smaczne degustacje kulinarnych specjałów. Wystawcy kusili m.in. wybornymi mięsami, chrupiącym pieczywem, słodkościami, aromatycznymi miodami, a także tradycyjnymi przetworami i wyrobami z mleka. Nie brakowało różnorodnych trunków, w tym lokalnych browarów, które można było posmakować w ramach Święta Piw Regionalnych. W specjalnym konkursie, spośród 61 propozycji, wyłoniono też najlepsze produkty regionalne. Ponadto, targom towarzyszyły pokazy gotowania, warsztaty oraz ciekawe spotkania merytoryczne.